Ota yhteyttä
1

Haaste

Miten saada mielikuva ammatillisesta koulutuksesta uskottavammaksi?

Ovatko amikset oikeasti tyhmiä? Vai onko yhteiskuntamme tyhmä, kun se ei osaa arvostaa ammatillista koulutusta? Valtakunnallisesti Suomi vastasi tähän ammatillisen koulutuksen uudistamisella ja Pohjois-Karjala yhdistämällä koulutuskuntayhtymän oppilaitokset Riveria-nimen alle. Silti – ketä sen pitäisi kiinnostaa?

2

Jatkossa ammatillisesta koulutuksesta puhutaan ylpeästi ja näyttävästi.

Oivallus

Riveria ja ammatillinen koulutus ovat ratkaisevia tekijöitä Pohjois-Karjalan työelämälle – mistä muualta tulisi yhtä nopeasti uutta, osaavaa työvoimaa ja yrittäjiä? Näin tärkeä toimija ei saa jäädä marginaaliin. On aika selvää, että tulevaisuutemme näkökulmasta ammatillinen koulutus pitäisi kiinnostaa suurinta osaa meistä.

3

Oppilaitokset eivät ole synonyymejä tylsyydelle. Päinvastoin.

Ratkaisu

Oivaltava brändityö vietiin sisäisesti läpi muutosviestinnän työpajoilla, ja uusi räväkkä visuaalinen identiteetti puhuu puolestaan. Se taipuu monenlaisiin tilanteisiin koulumaailmasta businessmaailmaan. Enää ei pyydellä anteeksi vaan kerrotaan rinta rottingilla: täältä tulevat tulevaisuuden tekijät.

Murretut sävyt jäivät historiaan. Pohjois-Karjalan värit loistavat ylpeänä.

Puhutaanko lisää?