Ota yhteyttä
1

Haaste

Miten tavoittaa uusia kohderyhmiä?

Mantsinen Group on yli 50 vuoden ajan laittanut maailmaa uuteen uskoon. Maailman suurimman hydraulisen nosturin lanseerauksessa haluttiin saada keskustelua aikaan sekä tavoittaa uusia kohderyhmiä, kuten tulevaisuuden päättäjiä, nuoria asiantuntijoita ja alan vaikuttajia.

2

Juuri valmistuneet koneet haluttiin näyttää maailmalle mahdollisimman pian.

Uusia kohderyhmiä tavoitettiin erityisesti Ruotsissa ja Belgiassa.

Tulokset

300 000

katsojaa ympäri maailmaa ensimmäisten viikkojen aikana.

50 %

kävijämäärien kasvu edellisvuoden vastaavaan ajanjaksoon verrattuna.

3

Kyseessä oli jättimäinen toimitus, jossa yksityiskohtien annettiin puhua puolestaan.

Oivallus

Todellisuus on tarua ihmeellisempää – ainakin kun kohderyhmänä ovat teknikot, insinöörit ja teollisuuden alan asiantuntijat.

4

Ratkaisu

Perinteisten 3D-kuvien sijaan keskityttiin aitoihin tapahtumiin, jossa yksityiskohdat puhuvat puolestaan. Kuvasimme kahden ensimmäisenä valmistuneen koneen siirron meriteitse Suomesta Belgiaan. Vaikuttavassa videosisällössä on oivallettavaa sekä asiantuntijalle että alaa vähemmän tuntevalle.

Puhutaanko lisää?