Ota yhteyttä
1

Haaste

Miten paratiisi saadaan kartalle?

Kytäjä on ihmeellinen paikka Uudellamaalla – siitä ei vain monikaan tiennyt. Uuden omistajan myötä unohtunut helmi haluttiin herättää henkiin ja pitää huolta, että jatkossa kulttuurihistorialliset maisemat ovat yhdelle matkakohde, toiselle harrastuspaikka ja kolmannelle kotimaisema.

2

”Tää paikka on sellainen. Jää mieleen pyörimään.”

Näytöt markkinoinnin tehosta ja tuloksista ovat kiistattomat.
Merja Laakkonen, Laakkonen Yhtiöt

Tulokset

30% talojen käyttöasteen nousu
kolmen vuoden aikana

60% lisääntyminen orgaanisissa hauissa
2016–2017

80% vietti verkkosivuilla enemmän aikaa
kuin vuotta aikaisemmin

3

Kohderyhmänä ovat ihmiset, joille tavanomaisuus ei riitä.

Oivallus

Kytäjällä on läpi historian toteutettu suuria unelmia – ylelliset vuokrahuvilat, idylliset järvitontit ja maailmanluokan golfkentät jatkavat tarinaa. Kytäjän pääkohderyhmänä ovatkin ihmiset, joille tavanomaisuus ei riitä vaan he etsivät elämäänsä yksilöllisiä, persoonallisia ja ylellisiä ratkaisuja. Siksi viestienkin pitää olla yksilöllisiä ja tiukasti kohdennettuja.

4

Ratkaisu

Tuhat tarinaa, yksi Kytäjä. Seesteinen mutta samalla elämänmakuinen brändikiteytys nostettiin sisältömarkkinoinnin keskiöön ja sitä lähdettiin viemään määrätietoisesti ja pitkäjänteisesti eteenpäin eri kanavissa ja verkkosivuilla. Esimerkiksi valtakunnallisessa tonttikampanjassa jatkuvan optimoinnin ja testauksen avulla siivilöitiin toimivimmat sisällöt ja potentiaaliset ostajat.

Yhteistyö jatkuu edelleen tiiviinä strategisena kumppanuutena.

Puhutaanko lisää?