Ota yhteyttä
1

Haaste

Kuinka tuoda konservatiiviseksi ja vanhanaikaiseksi mielletyn vaatemyymälän brändi kiinnostavasti ja erottuvasti tähän päivään?

2

Eläköön ikuinen housukausi

Oivallus

Kekäle ei ole Zalando, H&M tai Lindex. Kekäle on perheyritys, joka palvelee, auttaa ja rohkaisee ihmisiä olemaan omia aitoja itsejään. Tyylikkyys syntyy siitä, että vaatteet tuntuvat omilta ja niissä tuntee olonsa itsevarmaksi. Miksemme kertoisi sitä ääneen kaikille?

3

Puhutko rotsia?

Ratkaisu

Brändityön kautta Kekäleen ilme, viestit ja mallikasvot uudistettiin vastaamaan yrityksen todellista ydintä. Paljon kilpaillulla vaatealalla uudistunut Kekäle ei kysy lupaa tai seuraa laumaa, vaan määrittää itse omat raja-aitansa. Kekäle ei kirjoita myyntitekstejä, se heittää hyvää ja huonoa läppää ja kannustaa ihmisiä nauramaan kanssaan – ottamaan pukeutumisesta kaiken ilon irti.

Mennään siitä, mistä paita on mukavin.

Puhutaanko lisää?