Ota yhteyttä
1

Haaste

Kuinka herättää uinuva matkailukohde taas eloon?

Uusi omistaja, uutta potkua! Legendaarinen matkailukohde kaipasi uudistumista, kun Pohjois-Karjalan Osuuskauppa hankki Bomban omistukseensa. Tavoite oli kova: nostaa Bomba maakunnan matkailun kärkeen Kolin rinnalle.  

2

Lähtökohdaksi otettiin sopivasti outo karjalainen luonne.

Karjalan laulumailta kuuluu kummia. Aamuyön usva hälvenee, ikivanha syntyy uudelleen.

Tulokset

30% kasvu
jo valmiiksi kunnianhimoisessa tavoitteessa.

Täysin uusi asiakasryhmä
aikuiset pariskunnat, ovat ottaneet paikan omakseen.

Kymmenien tuhansien kasvu
kävijämäärissä ensimmäisen vuoden aikana.

3

Bomballa kylpylä ei ole valkoista laattaa ja koristevarjo-cocktaileja

Oivallus

Karjalainen kulttuuri ei ole museoesine. Se elää ja kehittyy ympäröivän maailman mukana – kadottamatta kuitenkaan omaperäistä ydintään.

4

Ratkaisu

Bomba on monia asioita, muttei koskaan mitäänsanomaton. Se erottuu karjalaisine hirsirakennuksineen ja kylpylöineen, tapahtumineen sekä tsasounineen aidosti maan matkailukohteiden joukossa. Otetaan siis siitä kaikki irti ja annetaan hyvällä tavalla omituisen persoonan näkyä, kuulua, maistua ja tuntua kaikessa. Bomballa kylpylä ei ole valkoista laattaa ja koristevarjococktaileja, vaan susien ulvontaa elämyssuihkussa ja avantouintia Pielisessä.

Puhutaanko lisää?