Hae meille


Digi-ihminen

Kun meidän digiveljien Harri oikein suuttuu, se vetää kaiken tarvittavan datan yhteen exceliin ja osoittaa maailmalle, että on a) oikeassa ja b) musta tuntuu -markkinointipäätöksiä ei kannata enää tässä ajassa tehdä.

Rakennamme parhaillaan loistavaa digimarkkinoinnin kokonaisuutta ja se etsimme harrimaisia digitaalisen mainonnan ja analytiikan osaajia.

Se tarkoittaa käytännössä sitä, että saat kiksejä laskiessasi asiakkaalle yksittäisen liidin rahallisen arvon tai somekanavien vaikutukset verkkoliikenteen kasvuun. Sinulla on kokemusta digitaalisesta mainoskanavista, mainonnan suunnittelusta ja optimoimisesta sekä web-analytiikasta – ja oishan se mahtavaa, jos tilastolliset analyysimenetelmät ja -työkalut pullottaisi takataskussa.

Esimerkiksi nää ois niitä juttuja: Google, Facebook, LinkedIn, Google Analytics, Google Tag Manager, regressiomallit, korrelaatiotestit, R, SPSS ja HubSpot.

Jos taskusi kaipaa vielä vähän täytettä, mutta tervehdit ilolla edellä mainittujen taitojen oppimista ihastuttavan digitiimimme tiukassa opissa, kannattaa laittaa paperit sisään!

Haemme digi-ihmistä pääasiassa Joensuuhun – ja miksei myös Helsingin toimistollemme. Jälkimmäistä voidaan pohtia tarkemmin taitojen ja tiukan parin kuukauden perehdyttämisjakson perusteella.

Lähetä hakemus viimeistään 29.9.2017. Ja ole rohkeasti oma itsesi,niin mekin olemme.

Lisätietoja ja hakemukset:
Digijohtaja Harri Ryynänen // 040 562 7009 // harri@fabrik.fi

Tai oletko jotain sellaista, jota emme edes tienneet tarvitsevamme? Siinä tapauksessa lähetä avoin hakemus: rekry@fabrik.fi