Pyrkimys

Olemassaolomme tarkoitus on lisätä ylpeydenaiheita maailmaan.

Ota yhteyttä

Uskomme maailmaan, jossa yritykset käyttävät vaikutusvaltaansa hyvään

Epävarmuuden ja nopeiden muutosten keskellä ihmiset ovat alkaneet luottaa yrityksiin, suomessakin enemmän kuin julkiseen valtaan. Yrityksille ollaan valmiita antamaan enemmän vapauksia toimia ja samalla myös odotetaan tekoja paremman maailman puolesta. Loistava mahdollisuus markkinoijalle – joka tuo mukanaan myös vastuun. Kauniilla kuvilla tai lepsuilla lupauksilla ei odotuksiin vastata. On tullut aika tehdä asioita, joilla on oikeasti merkitystä.

Meidän elämäntehtävämme on auttaa yrityksiä löytämään kutsumuksensa, toimimaan sen mukaisesti ja saamaan sekä asiakkaat, sidosryhmät, henkilökunnan että koko ympäröivän yhteiskunnan asiansa taakse. Kaikki tähtää parempaa bisnekseen. Mittaa sitä sitten euroissa, mielikuvissa tai kestävän kehityksen indikaattoreilla.

Kehitystyön ja kokemustemme yhteenvetona kiteytimme Positiivisen vaikutuksen prosessin.

Avuksemme strategisen työkalun kehittämiseen kutsuimme saman pyrkimyksen kanssamme jakavia konkareita maailmalta: hollantilaisen impact agencyn nimeltään Rainbow Collection sekä tanskalaisen Mr. Goodvertising -tittelilläkin tunnetun Thomas Kolsterin.

Perusajatuksen näet oheisesta kuvasta ja lisää kuulet rohkeasti kysymällä. Tiivistetysti homman juju on seuraava: autamme tutkimusten, työpajojen ja muiden metodien avulla asiakkaitamme oivaltamaan mikä heitä syvimmillään ajaa eteenpäin ja miten he muiden elämään toiminnallaan vaikuttavat. Kun tiedostetaan missä ollaan, minne mennään ja kuinka toimitaan, jää jäljelle muiden innostaminen mukaan. Se tarkoittaa ydinajatuksen viemistä läpi paitsi viestinnässä myös tuotteissa ja palveluissa, toimintatavoissa sekä -kulttuurissa.

Silloin ihmisten luottamukseen todella vastataan, ja palkinto on sen mukainen.

 

Tutustu palveluihimme

 

Otamme ilolla vastaan jokaisen huomion sekä kehitysidean tekemistämme koskien: yritysvastuu@fabrik.fi